Saturday, September 21, 2013

Pertandingan Melukis Poster 1Malaysis Bebas TIBI...

Assalamualaikum n Hello...


2 daripada 3 artis yg aku bawa td...:)

ari ni tadi aku bawa 3 "artis" yg power p pertandingan melukis poster 1Malaysia Bebas TIBI katernyer kar Refflesia U.K.. Masa 2 jam. standard la kan. depa melukih kat luaq, kami sifu2 dengaq ceramah. 30 minit sblm tamat aku p jengok. yg 1 80% dh nak siap. 2 lagi br 50% siap. yg 2 ni dah nampak stress, ditambah lg suara kakak urus setia tu terlampau kuat (depa 2 ni kata la, bg aku biasa je) bgtau minit2 terakhir yg tinggl.

aku tiup semangat, "takpa a, kalah menang adat pertandingan kan. yg penting saat2 yg masih ader ni ko cuba kaler maner sempat. jangan cepat putus asa sblm masanya. kalo menang alhamdulillah, kalo kalah pun ok la kan tp kalah bermaruah....(depa terus tenyeh kaler sambil dgr ceramah free aku....wahahhahah.....)

" at least ko dpt ilmu, pengalaman dlm pertandingan...ko tau dimana kesilapan yg patut diperbaiki. Lepas ni kalo taiko bw lagi p ptandingan, ko ble adjust maser. Melakar tak perlu lama, lebihkan maser pd mewarna". (depa angguk sambil ejas tone kaler)

ahernyer, maser tamat. yg 2 tak siap kaler tp cara kaler mmg mantap! yg 1 lagi superz cool...enjoy dier! hehh.....yg 1 ni, aku npk relx je, bsesuaian dgn usianya 16 tahun. yg 2 ni lagi, masih "kanak2 riang", aku layan kan aje, sbb ini bukan PDP rasmi, toksah la jd singa tak bertempat...:D! Relx aaaa......weekend! Nak tunggu pengumuman, aku denga depa sembang "kalo Clement no.1, sy xtau la.."......wahahhah....Sekaliiiiiii......No. 1: Clement, No. 2: budak super cool (nama ntah aku tak kenai bdk pg), no.3: sek lain. Terpingga2 si Clement tak caya....hahhahahh.....

ooooHHHhhooooooo.......jangan salahkan me, me bukan judge, ok. So xader isu berat sblh. aku ingat dier menang dr kawan dier yg super coll (wpon dier siap) sbb poster cllement tak lari tema. aku nampak dier ader buh paru2. Apapun tahniah kepada semua yg berjaya....3 artis tadi bawa balik hadiah. yg 1 lagi saguhati. ok la kan dpt voucher RM10 dr Parkson....:) Congrates.......

*Gambaq tak ader, aku malu bawa nikon besaq gedabak. hp pulak kong. Nanti aku update cilok gambaq dr blog LAPTB..

bye

No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...