Monday, September 9, 2013

Semangat Merdeka

Assalamualaikum n Salam Sejahtera...:)
Minggu yang sibuk untuk aku juga rakan2 yg terlibat dalam menyiapkan beberapa tugasan masing2 untuk penilaian pertandingan sekolah paling semangat menyambut kemerdekaan..........peringkat kebangsaan yer. Eh! Tajuknyer bukan itu...tp maksudnyer lebih kurang..:) 

Aku ditugaskan buat logo..tiru je. tp seminggu juga la nak buat. sebab aper seminggu? sbb benda tu besar tak ble bawa balik umah. sampaikan aku terpaksa overtime ari jumaat malam nak siapkan logo tu. punyer la......dah la ujan lebat. nasib baik dah nak balik tu ujan reda sket. aku katakan sibuk sbb.....asal free takde kls je aku terus g naik studio. Macam aku kepenatan....hehheheh. Sabtu datang balik jam 730am aku dh terpacak kat sekolah. bukan aper, mlm jumaat aku main tinggal je playwood tu atas meja. kalo lambat nanti budk kacau plk. lepak 1 ari kat sekolah, dgn muka berminyak2...balik jam 430pm.......ahhhhh......penat!

Meh tengok foto beberapa tugasan guru n pelajar......

ini lah bendanyer yg aku dok buat seminggu yg lalu...
anak2 sedang menaikkan logo atas pokok


Lagi 








** akan di update dar semasa ke semasa

Kalo menang RM10000 uuuuuuuuu................
ok itu je. bye...



No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...