Thursday, July 25, 2013

Kemantapan Vokal Cakra Khan


Assalamualaikum n Selamat malam.....:)

Tadi tengah cari lagu2 best kat 30 lagu terhangat HotFm, untuk masuk dlm pendrive. Aku peminat setia HotFm kononnyer.....dulu maser kat KK, pagi2 maser nak g keje mesti buka Hotfm...Sekali pindah pulau, rasain lho....sunyi sepi tanpa dia...wekekekek.....! terus kan, Jumpa lagu ni terus tengok kat YT....best ker tak sblm dpwnload kat 4shared. Ehhhh.......sape ni.....? handsome nyer sora. Sora macho....terus aku terjatuh chentha.....hahahahah.......punyer la jarang dengar radio. Kesiannnnn betol.....




Oleh kerana aku dah jatuh chenta kat sora dier, dengan gigihnyer aku cari biodatanyer...Cowok ini asalnya Indonesia ya......cewah...tetiba slang indo. wekekekk......

Baca sendiri la...

Nama Lengkap     : Cakra Konta Paryaman
Nama Panggilan  : Cakra Khan
Tempat Lahir       : Pangandaran
Tanggal Lahir      : 27 Februari 1992
Penyanyi Favorite : Cakha Khan
Twitter                : @cakrakhanz dan @cakraholic
Pendidikan        : Mahsiswa di STIMB, jurusan Vocal Classic, semerster 6.
Single                : Harus Terpisah


Muda lagi.....sora hebat, seksi, serak2 basah. Ader rupa ble tahan.....mcm korean pon ader jugak. Muka dier smetimes mcm muka.....eh ader pelakon mesia tu, lupa la. kalo dapat buayafrenz bersora emas macamni, tiap2 ari aku suh dier nyanyi untuk aku.....wahahaha......

banyak cakap pon tak guna, meh la kiter layanz YT dengar lagu2 dier.....:)



ader lagi.....tapi ini lagu2 yg aku minat...arghhhh......mengantuk la pulak. nite.....

No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...