Sunday, June 16, 2013

Shenzhen_Mac 2013: Lagi Foto di Dafen Oil Painting

Assalamualaikum n Hi.....
Lagi ole2 dr Dafen. Yang ini From my lens....



aku syak kak hasnah tak ready lg tu...hehheh. Photogrfr: si adik ....:)

Bergambar kenangan di hadapan Huaqiang North Station.....Nak bergerak balik ke 2 destinasi. Dafen n  1 group lg balik hotel....

Dafen Station




realistik! Tabik pok.....


Dier seorang artis.....


aku sebenarnyer nak amik gambar dgn duduk kat tayar basikal mamat tu...tp xjd....takut kena halau.



yg ini aku rasa design terbaru.......glamer bulan ni kot sbb aku nampak ader beberapa buah kedai yg ada pamer lukisan paten gini. ader juga yg tgh dlm proses penghasilan......










Motif? pegang2 tangan? hehhehehh.............aku tgh gelak sampai amik gambar terpotong sblh badan kak T

Kak T tengah meneliti, menilai, mungkin juga mencabar kebolehannyer meneka maksud tersirat disebalik karya beraliran abstrak ni.....

karya ni menginggatkan aku pada 1 hasil seni yg dijual d  pesisir tebingan sungai Pearl,  Guangzhou.  Sikit lg aku nak beli. Ia sebuah tempat mengantung kunci diperbuat drpd dawai n spring. bentuknya seperti pokok......



Bagus untuk dibincangkan bersama pelajar t6






kat kedai ni la kami beli kekuda. harga lebih kurang ajer, yg besar ke yg kecik. sama je. Kat sini juga kak enai beli topeng untuk projek pelajar.

cantik tempat baby tu








arca patung merah ni...kebanyakan kedai memilikinya.  mungkin bermaksud mengalu-alukan kehadiran pelanggan



























masing2 terkagum memandang mercu tanda Dafen.....:)




kak enai dgn topeng nyer



tamat untuk entry Dafen........
Jumpa lagi pd entry teraher Shenzhen_Mac 2013
Bye.....

No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...