Tuesday, October 23, 2012

Terima Kasih Atas Aura Mesra Yang Disebarkan....



Terima kaseh atas penerimaan baik kalian pd saya. Sebetulnya sy ari ni rasa terkedu bilamana kalian nampaknya "mbuka ruang mesra" pd sy. sbb nyer sblm ini bila sy msk, sy mcm syok sendiri senyum padahal org tak pandang pun awak msk n awak senyum :) Jika kebetulan mata kita bertembung pandang, ader la org balas senyum tp hambar kemudian tunduk. atau kdg2 bila kiter tanya sesuatu, jawapannya acuh xacuh.



Saya ingat tu, "tu nampak tu, ats almari, nampak?" , "Photostat sendiri ble tak?" "sy tak pandai, ble ajarkan sy?" "meh la kertas tu sy photostat, awak duduk la di sini!". awak tarik kertas tu & berlalu pergi, xsempat sy nak bagitau "sy nak 5 keping". Awak tau tak, di tempat lama sy tak pernah dibuat begini. Bukan awak ajak sy masuk ke dalam & ajarkan saya cara menggunakan mesin photostat tu. Saya yakin sy ble buat sekiranya awak ajarkan sy. Mungkin awak ingat sy sengaja nak menyuruh2. Ahernyer sy pandai guna juga n xperlu menyusahkan awak, itu pun pakcik Bilik Cetak tu yg ajarkan saya. Terima kasih Pakcik..:) Awak tau tak, betapa malunya saya, maruah sy bagai dipijak2. kawan awak semua pandang saya terkulat2 kena marah dek awak. sy nampak awak tak hormatkan saya sebagai rakan sekerja yg baru.hehehh....sekarang saya ketawa tp dulu sy menangis :)



Atau kdg2 bila saya msk, semacam saya dipandang dr atas kebawah. :) Err...kenapa? saya pakai tudung terbalik ke, baju saya berkedut seribu? Tidak juga. oh..rupanya sy sedang "dinilai". Berapa hargakah kain yg membaluti tubuhnya? Hehheh……Br sy faham. Kalian pandang penampilan seseorg br ble dijdkan kawan & hanya kwn yg patut dihormati kemudian ditolong.....aduhh. Saya harap "faham" sy itu biar la tersasar. Takpe la. Mmg saya tak pandai bergaya, seperti kalian. Kain saya kain murah, tudung saya tudung ketinggalan zaman…. :) tapi saya yakin & tak perlu rasa malu sbb saya tampil dalam keadaan kemas & selesa. Saya sangat yakin tu (sbb dah bercermin 2,3 kali :) 10 bulan sy di sini, br arie ni sy terhidu aura mesra dr kalian, membuatkan sy terfikir, kenapa? Kenapa tiba2 saja ia berubah? adakah kerana borang pink tadi? ya sy yakin sbb itu. Kerana itu tadi yg membawa kalian bergurau bersama saya, kemudian kita sama2 ketawa. Mesra & penuh keikhlasan. Jangan risau, balik nanti kalo ader lebih saya akan bagi awak souvenir 1 sorg… :)



Terima Kasih. Saya tak mengharapkan banyak perkara daripada kalian, hanya saya mengharapkan kita saling hormat menghormati, bekerja sebagai satu pasukan, walaupun kita dari bidang yang berlainan namun saling berkaitan & yang penting kita bernaung dibawah satu label yang sama...:)

No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...