Wednesday, July 4, 2012

Sahabat baik



Ni Kawan aku, nama dier Monica Ak Tambi. Baik orang nyer, lemah lembut. Kami sama-sama baru berpindah ke SMKL, tahun 2012. Dier dari Tambunan, aku dari penampang..:) Bezanya dier pindah sini ikut husband (org sini), aku pula pindah sini ikut SUKA....hehheheh :P

Tadi dier call aku, katanyer dier MC arie ni sbb dr pg td jam 3 dier rasa sakit perut sangat2. Tapi dalam padi sora dier sayu2 begitu sempat lagi risaukan kelas dier tingkatan 3 arie ni. Pastu risau lagi pasal budak2 perbarisan yang nak dibahagikan hamper. Itu lah cikgu berdedikasikan, walau sakit2, minda masih memikir tentang anak2pelajar. Budak2 jer yang kadang nakal tak dengar cikgu cakap.

Emm....Petang td Moon Call. kater nyer dier dah masuk wad. Doktor kata dah ada tanda2 bersalin, tapi Dr bg dier makan ubat supaya dier tak rasa sakit nak bersalin sbb kalo dier bersalin skg, baby tak cukup bulan.

To Moon: Moon, iboh wisau2, pasal hamper aku dah sattle kan. dah berik  kat sidak ya sume. tinggal gik ader bape bungkus miak 6hadi. Ko rehat2 jak kat umah. Iboh fiki dolok pasal kije. Pasal relief ya pun ko iboh risau juak n iboh rasa bersalah. aku tau ko ya 6 penah curik tulang, nang bena2 ko sakit ya. Harap Kitak tabah sampai arie besalin kelak. nang sakit ya. kmk 6penah la merasa tp pengalaman kakak2 kamek....:D


No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...