Sunday, March 4, 2012

2012 Oscars Red Carpet

Kalo kiter tengok Majlis yang melibatkan artis2, tak sah kalo kiter tak tengok fesyen2 dorang kan..Memang cantik serta MAHAL. Ader yang kepunyaan sendiri n adr gak yang ditaja. Kalo lelaki tak gitu menarik perhatian sangat. Tapi wanita....Harus dilihat....Meh tengok fesyen artis barat di Annual Academy Awards.
Emma Stone.....Merah sesuai dengannya. Nampak seia sekata je ngan hand bag n rambutnya
Aku nampak ok jer. cuma yg pelik tang warna rambut Kelly Osbourne. Nampak macam dier dah baya nenek-nenek....Dapat la Grade-D

Jessica Chastain. Warna Emas tu aku rasa menyemak je. Sakit mata tengok.... 
Michelle Williams. Grade: B. Nampak comel je dier pakai baju ni. Ilham dr kerang katenyer. sipi lagi aku ingatkan ilham dr gunung ganang
Aku nampak ok je. Biasa. Kosong. Nasib bek ader sesuatu yg kontras kat pinggang n lengan nyer.
Maya Rudolph. Grade: C
Rooney Mara: Grade: A-
ader la kelainan nye sket. Tang kat dada tu, nampak? dier tak bawa sebarang aksesori. Cukup la hanya tampil dengan lips merah menyalanyer....
Kate Mara. Grade: A-. Kain nyer cantik gilerrrr.....tp macam turun sket kat dada. Bukan buah dadanyer yer, kain tu.. 
Kristen Wiig. Grade: B Biasa je. tp kainnyer memang cantik
Melissa McCarthy. Grade: D Baju dier dekat2 same macam si Sherri Shepherd. Tp dier dapat Grade C
Nasib baik pakai Hijau. Kalo tak tenggelam. 
Aku suka baju ni. simple. Kalo nak tiru fesyen ni ote sket la, sesuai dgn keadaan masyarakat mesia
Bungga kat pinggang tu cantik tp tak jatuh ker???
selesa jer dier tayang tutttttt......
Yang ni ble tiru. kemas. tutup sume. tp lubang2 kat dada tu ble tukar ke manik2....

ni nak ikut stail osama laden ni
aku suka bag n rambutnyer......
cantik. Tapi kalo I pakai I jatuh tersadung terpijak kain sendiri...awwww.....:)
Macamana dier kawal leher baju supaya tak jatuh ek??
ni pon aku suka cantik
Macam iklan susu aper nama tu...susu diet tu....
Ikan duyung. aku ader baca kat satu artikel yg katenyer baju Jelo ni sipi lagi nak nampak puting beliung.....
Lelaki tak payah bayak kuar duit. biasa saja
ok....ble la
Ngam. Teringat kawan aku cikgu Minie, Ketika makan malam DPM 2011. 
Dr jauh macam Ning Bizura. Ble tiru utk baju bertunang...hehhehe
eh tetiba kasut kat bawah pink....
Brad Pitt....hensome tapi tak ble lawan my BF Tom Cruise....hehheh
I pakai untuk Majlis nikah....:)

Angelina Jolie dapat Grade A okehh.....dier memang cantik pon....tengok matanyer.memukau. tapi wajah nyer  nampak cengkung



No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...