Monday, March 24, 2014

Selamat Jalan MH370.....


Selamat Jalan MH370..


Mungkin ketika kalian dikhabarkan hilang
tangan kami sudah terlepas semua
ketika harapan dihayatkan doa 
mempereratkan persaudaraan
hingga titik jawapan

mungkin bukan doa terakhir 
buat tersemadi di Lautan Hindi
juga takziah kepada saudara mara
untuk tabah, jangan sesal 
kerana kesakitan tujuh belas hari 
terjawab atas ikhsan 
Tuhan
pada penyatuan dan 
kemanusiaaan sejagat

PUTATAN

*Dipetik dari FB Saudara Yatim Ahmad

1 comment:

Anonymous said...

salam nanie. thank u singgah. saya tak pasti pulak sbb saya pun gunakan line 1 aja masa kat sana. tapi yg saya notice, di stesen yang saya berhenti dah ada peta utk semua connected stations. jadi saya assume dah bukak lah kot laluan lane lain. saya sarankan naik bus sbb di hangzhou sistem bus adalah yg pngangkutan terbaik. saya bnyk travel dgn taxi sbb jarak yg jauh.

harap membantu :D

takziah untuk keluarga mangsa ='(

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...