Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru

Salam.....
apa kaba? lama tak jumpe....hehehheh.......lame giler aku tak menulis kan. aderr....tp kan salu simpan kt draf je. giler malas. hehheheh...tunggu aku rajin....:)

Anyway... Selamat Hari Guru kepada semua rakan2 guru walau dimana anda berada.....espcly 2 guru saya dulu kat skolah rendah, skolah menengah, kolej, U, juga adik saya cikgu Naming aka Rosnidah :), abang ipar: cikgu Jumat, kawan baik saya cik am, cikgu N n cikgu Asz....juga Prof. Zul: lecturer kat upsi dulu. Rakan2 kat DPM n SMKL. Terima kasih n Selamat Hari Guru Cikgu...:D.....cewahh....macam kat corong radio ko....:)




Tadi petang. cikgu cekgi diarak masuk dewan. tu baju batik sekolah yg baru punyer. aku punyer lom siap. :)

cikgu cekgi dok kat tepi....


cilok dr fb kawan......:)
eh....lupa. Selamat Hari Guru Juga kat Ex- Boipewen aku. hehheheh.......baru teringat. tadi dier msg ucap selamat. wekekkek........kejam aku kan. emm......tetiba teringat blk, nape kami ble break eh? ntah. macam belum isytihar lagi aku terima nikah akad yg menyatakan aku sah jadi girlfriend dier dulu. tak sampai setahun pon kami kawan. dalam tempoh tu mungkin nampak di sana sini yg tak serasi. Pada aku kalo tak serasi kenapa nak terus kan. lebih baik berterus terang daripada terus memberi harapan palsu pada org lain. Jahat namanyer tu. kan.....Jadi masing2 xterikat oleh rasa2 or andaian2 palsu aka. andaian2 yg sebenarnyer lebih kepada ayat penyedap ati (sbb berinteraksi dgn hati sendiri). kalo kiter ni faham bahasa (bahasa kasor tp belapik...:)), kalo org cakap "saya dah kawen"...tp sebenarnyer belum.....so tak yah la sibuk2 tanya, suami/isteri awak keje mana? kat mana dier skg.....Paham2 sendiri la kan. macam la juga kalo kiter nak minang anak org...tetiba mak nyer ckp..."duit hantaran Airbus A380 sebiji....." memang sah2 la dier sebenarnyer tak terima kan. Jadi cuba2 la paham. kalo xserasi tak elok tu kalo diteruskan. nanti kawen lagi tambah panas. Cuma aku ni positif sket orangnyer, cewah....masih membuka ruang untuk sebuah persahabatan....kiter masih boleh jadi kawan/sahabat baik. asalkan ko tak cakap soal hati (antara ko dan aku).....kalo cite soal hati antara ko ngan org lain, ok aku ble jd pendengar setia....:D

Untuk si Dia.....Moga awak jumpa orang lain yang jauh lebih baik dari saya......:)

Bye.....:)

No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...