Saturday, April 28, 2012

Perkhemahan Perdana SMKL

 Turn aku jam 12-6:00pm....So, aku datang lambat sket dlm 12:27pm. Tetiba ader plak CR call katanyer, datang kat garaj ader budak kene sengat tebuan. ingatkan teruk la, upenyer dak jugak. sket je n dr smlm lg. Smlm tak minta ubat....LOL.

Mlm ni plak  CE call. Suh datang sekolah. Mendenyer nak datang, shift aku dh abih jam 6pm td. katernyer drg perlukan ajk kecemasan pompuan. aku suggest CP, dier kan dekat. Balik2 msg aku, mcm style nak pakse je.....aku malas nak datang, dah la jauh. Aihhh...maaf la. Jom skodeng aktiviti maser pertandingan kawad kaki.





Panas wehhhh........

Try Test by C. Nazrin

bdk pompuan tu pndai bg arahan, ghupenyer budak PKBM. ooo...patut la......




I karate u nanti.........







I luv KK........:)

aihhh...kete sape la menyemak kat situ tuh.....

No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...