Tuesday, September 18, 2012

Wi-Fi Free

Salam..
Wah lama betol aku menyepi. Bukan apa, cuti banyak sangat...:) (cuti la banyak mase kan...alasan!) err...selebihnyer berukban ni lambat sangat. Tak tau la, aku tak paham atau dier ni mmg nak makan duit org je lebih?? dulu aku amik pakej RM 68 sebulan. pastu dah lambat sangat, banyak kali jugak la topup GB. salu tu 1gb la. RM15 beb......emm pastu baru2 ni aku upgrade kan pg pakej RM 98 (lebih kurang, aku tak ingat) baru pakai tak sampai sebulan dah lembap balik n suh aku top up kalo nak laju. aish aku pelik bin ajaib okeh.....sebab kata cik yg keje kat celcom tu elok amik pakej 98 saja. ni dier yg syorkan) sbb kalo nak yg 100 ke atas tu cam tak berbaloi. sbb kalo cuma nak cari bahan, on9 fb tak banyak bazir gb. kecuali kalo download movie. Tang ni aku pelik. aku tak penah dload movie. tetiba jd lembap. aihhhh...ni yg aku cepat bosan. 

ok...tinggalkan cite menyakitkan hati. Td aku tertekan pg Wifi. sblm ni aku tak paham, sekali tetiba kluar daftar wifi KTW (kg tanpa wayar) aku pun tekan2 ikut arahan......sekali boleh pula guna. yahooooooo....sekarang ni aku dah tak risau kalo BB buat hal..... 
sblom ni aku salu nampak signboard Kg Tanpa Wayar. Aku tak paham.....(lembap sangatkan) o...rupanya ini la maksudnyer....:) 

harap lepas ni kiter salu juma di sini @ di fb @ di yahoo @ d Hotmail.........yeaaaaa.

itu saja. bye.....

No comments:

Trip santai ke Korea: Cara pergi ke Nami Island (Part 2)

6 Mac 2024 Hari ni kami bercadang mau pi Nami Island. Awal kami bangun sebab mau pi Nami tu perjalanannya dekat 2 jam lebih juga. Alhamdulil...